Читайлик

Вправи для підняття темпу читання слабших учнів

1.           Багаторазове читання скоромовкою, парами, у два голоси, з простукуванням, з однієї книжки трьох рядків з переходом до читання 5 - 10 рядків невідомого тексту. З розвитком навички швидкого читання вправа ускладнюється. Читання в парі замінюється індивідуальним багаторазовим читанням трьох рядків з простукуванням і дальшим переходом до читання половини сторінки тексту.
2. Читання скоромовкою.
Певну частину тексту учні читають скоромовкою (дуже швидко), але добре запам′ятовуючи та відтворюючи зміст прочитаного.
3. Читання хором.
Учні намагаються читати з певною швидкістю, щоб не відстати від товаришів. Учні, які володіють кращою технікою читання, мають можливість звернути більше уваги на виразність свого читання.
4. Читання в парі.
Один учень читає, інший слухає, аналізує якість читання товариша, допущені помилки.
5. Читання «Вовк та Заєць».
Читають два учні. Перший прочитує речення з певною швидкістю, інший читає теж саме речення, «доганяючи» за швидкістю першого.
6. Читання «Причеп»
Робота в парах. Перший рядок вірша читають учні першої парти, другий рядок – першої і другої парти, третій рядок – першої, другої і третьої парти.
7. Читання «Драбинка». Учні читають парами по рядах. Спочатку вгору, а потім повертаються назад.
 

Вправи для розвитку у дітей поля читання

1.  «Відтвори слово»
(Читання слова за короткий час(0,5 с))
Читаючи на час групу слів, учні запам′ятовують і відтворюють без помилок 5 - 6 слів. Кількість букв у словах поступово збільшувати.
пух                                    каша                       щастя
тік                                    гора                        добро
рак                                    стіл                        честь
мак                                   зубр                         розум
ніс                                     ключ                       ніжність
рід                                    поле                         щедрість

2.Вправа з цифровими стереоскопічними таблицями Шульте!!!
 Взявши ручки, учні швидко лічать про себе від одиниці до двадцяти п′яти, вказуючи ручкою на відповідні цифри. Вправа виконується з дотриманням 25-секундного інтервалу, який надалі скорочується до дванадцяти секунд. (Розмір квадрата 10х10 см або 20х20 см).

20 (10)
5
14
12
23
2
16
25
7
24
13
11
3
1
4
18
8
10
19
22
6
21
15
9
17
20

3.  Вправа  з цифровими стереоскопічними таблицями Лезера.
Таблиця Лезера - це прямокутник 20х40 см, поділений на 50 частин куди вписані числа від 1 до 50. Суть вправи полягає в тому, щоб показати олівцем розташовані в таблиці числа з наростанням натурального ряду, не переміщуючи погляду за межі центральної клітки. Час опанування таблиці 50 секунд.

Таблиця Лезера!!!

1
28
12
29
9
11
24
33
25
32
30
41
6
47
18
19
35
43
3
39
36
5
38
13
48
26
4
44
31
8
42
37
14
22
49
17
20
7
2
34
23
45
40
15
50
10
21
46
27
16

4.   Числова піраміда
Фіксуючи погляд на числах середнього ряду, потрібно читати крайні.
61  1  39
27    2    38
15      3      73
26        4        11
17          5          16
18            6            12
19              7              11
40                8                86
79                   9                  98
85                    10                    16
98                      11                      73
16                        12                        18

5.           Вправа «Пересуваємо фішку»





































На малюнку зображено поле, розділене на сектори. Подумки пересувають фішку (малювати чи стежити пальцем не можна).
Учитель диктує ходи: 2 ліворуч, 2 униз, 1 праворуч, 2 угору, 1 ліворуч.
 - Де зупинилася фішка?


Складові таблиці!!!

А
О
У
І
Е
И
МН
мна
мно
мну
мні
мне
мни
ВД
вда
вдо
вду
вді
вде
вди
ПР
пра
про
пру
прі
пре
при
СТ
ста
сто
сту
сті
сте
сти
ЗВ
зва
зво
зву
зві
зве
зви
ЛК
лка
лко
лку
лкі
лке
лки
ЧН
чна
чно
чнк
чні
чне
чни



А
О
У
И
І
Е
ВБР
вбра
вбро
вбру
вбри
вбрі
вбре
ВЗД
взда
вздо
взду
взди
взді
взде
ВКЛ
вкла
вкло
вклу
вкли
вклі
вкле
ВПР
впра
впро
впру
впри
впрі
впре
ВСМ
всма
всмо
всму
всми
всмі
всме
ВСТ
вста
всто
всту
всти
всті
всте
ВТР
втра
втро
втру
втри
втрі
втре
ЗБР
збра
збро
збру
збри
збрі
збре
ЗДР
здра
здро
здру
здри
здрі
здре
СКЛ
скла
скло
склу
скли
склі
скле
СКР
скра
скро
скру
скри
скрі
скре
СПР
спра
спро
спру
спри
спрі
спре
СТР
стра
стро
стру
стри
стрі
стре
ШКР
шкра
шкро
шкру
шкри
шкрі
шкре
НТР
нтра
нтро
нтру
нтри
нтрі
 нтре


бла
бло
бли
бло
бра
бре
бро
бру
брю
бря
бри
вре
вдо
вду
вда
вди
вдо
взи
вно
вку
вли
вли
вле
вли
вли
вди
вни
вне
вни
вно
вну
вра
все
вру
все
все
всю
вся
вта
всте
вти
вто
вхло
вде
вши
вше
гло
глу
гля
гна
вне
гну
гра
гри
вгу
гри
гро
гру
гри
гря
два
дву
дря
зде
дли
дна
дни
дне
дра
дро
дру
дря
здо
зло
зле
зле
зре
кво
кве
кви
кла
кде
кло
лгу
клю
кля
кно
кни
кра
пла
але
пли
пло
пру
пли
плю
мне
мни
мно
пру
пли
пне
при
про
при
пря
пла
псе
пси
пти
пше
рва
рде
ргла
сбе
сби
свя
вся
сво
вси
сви
сти
сда
сде
сде
сдо
сду
спча
спсе
спсо
сти
сна
смо
сми
сму
сля
еля
сни
сте
сно
сно
сно
сна
еро
сре
сро
сто
сте
сти
сто
сту
сно
схо
сце
сши
сш
сче
тре
тхе
тле
тро
тре
фля
фра
фри
фро
хва
хво
хме
хле
хле
хло
три
тро
тре
тру
трю
тра
тща
тще
фне
фли
шве
шво
шка
флю
шни
шло
шле
шли
шлю
шни
шга
хро
хря
хво
гре
гни
что
шви
шти
шра
ште
шта
што
шту
шди
шли
шси
стри
стро
стро
вдре
вдру
вдри
вдба
вдби
вдбу
вдве
вдбе
взде
вздо
взду
взле
взло
взлю
вдну
взри
вхлю
вхра
взну
вкри
вкру
впря
вклю
впру
впри
впри
впро
втри
впри
впря
вено
всту
всхо
встри
ство
встли
взле
вргу
всло
всла
всню
всти
спра
вста
встве
здра
мню
спра
сбри
сбро
стру
спла
сгри
скло
скло
скве
спре
спру
спле
спра
спри
стро




А
О
У
И
І
Е
Я
Ю
Є
КВ
ква
кво
кву
кви
кві
кве
квя
квю

КЛ
кла
кло
клу
кли
клі
кле
кля
клю

КМ
кма
кмо
кму
кми
кмі
кме



КН
кна
кно
кну
кни
кні
кне
кня
кню
кнє
КР
кра
кро
кру
кри
крі
кре
кря


РВ
рва
рво
рву
рви
рві
рве
рвя


ТВ
тва
тво
тву
тви
тві
тве



ТК
тка
тко
тку
тки
ткі
тке
ткя
ткю

ТЛ
тла
тло
тлу
тли
тлі
тле
тля
тлю

ТН
тна
тно
тну
тни
тні
тне
тня
тню

ТР
тра
тро
тру
три
трі
тре
тря
трю

ПЛ
пла
пло
плу
пли
плі
пле
пля
плю

ПР
пра
про
пру
при
прі
пре
пря
прю

ПТ
пта
пто
пту
пти
пті
пте
птя
птю

ПШ
пша
пшо
пшу
пши
пші
пше



ВГ
вга
вго
вгу
вги
вгі
вге
вгя


ВД
вда
вдо
вду
вди
вді
вде
вдя
вдю

ВЖ
вжа
вжо
вжу
вжи
вжі
вже
вжя


ВЛ
вла
вло
влу
вли
влі
вле
вля
влю

ВМ
вма
вмо
вму
вми
вмі
вме
вмя


ВН
вна
вно
вну
вни
вні
вне
вня
вню
внє
ВР
вра
вро
вру
ври
врі
вре
вря
врю

ВХ
вха
вхо
вху
вхи
вхі
вхе



ВЧ
вча
вчо
вчу
вчи
вчі
вче



ВШ

вша
вшо
вшу
вши
вші
вше

Немає коментарів:

Дописати коментар